2013년 12월 23일 월요일

ISEB BH0-001 인증 덤프

ITExamDump는 여러분이 원하는 최신 최고버전의 ISEB 인증BH0-001덤프를 제공합니다. ISEB 인증BH0-001덤프는 IT업계전문가들이 끊임없는 노력과 지금까지의 경험으로 연구하여 만들어낸 제일 정확한 시험문제와 답들로 만들어졌습니다. ITExamDump의 문제집으로 여러분은 충분히 안전이 시험을 패스하실 수 있습니다. 우리 ITExamDump 의 문제집들은 모두 100%합격율을 자랑하며 ITExamDump의 제품을 구매하였다면 ISEB 인증BH0-001시험패스와 자격증 취득은 근심하지 않으셔도 됩니다. 여러분은 IT업계에서 또 한층 업그레이드 될것입니다.

네트웨크시대인 지금 인터넷에 검색하면 수많은ISEB인증 BH0-001시험공부자료가 검색되는데 그중에서도ITExamDump에서 출시한 ISEB인증 BH0-001덤프가 가장 높은 인지도를 지니고 있습니다. ISEB인증 BH0-001덤프에는ISEB인증 BH0-001시험문제의 기출문제와 예상문제가 수록되어있어 덤프에 있는 문제만 잘 공부하시면 시험은 가볍게 패스가능합니다. ISEB인증 BH0-001시험을 통과하여 자겨증취득하는 꿈에 더욱 가까이 다가가세요.

ITExamDump에서 최고최신버전의ISEB인증BH0-001시험덤프 즉 문제와 답을 받으실 수 있습니다. 빨리 소지한다면 좋겠죠. 그래야 여러분은 빨리 한번에ISEB인증BH0-001시험을 패스하실 수 있습니다.ISEB인증BH0-001관련 최고의 자료는 현재까지는ITExamDump덤프가 최고라고 자신 있습니다.

시험 번호/코드: BH0-001
시험 이름: ISEB (IT Service Management Foundation)
당신이 구입하기 전에 시도
일년동안 무료 업데이트
100% 환불보장약속
100% 합격율 보장
Q&A: 41 문항
업데이트: 2013-12-22

목표가 있다면 목표를 향해 끊임없이 달려야 멋진 인생이 됩니다. 지금의 현황에 만족하여 아무런 노력도 하지 않는다면 언젠가는 치열한 경쟁을 이겨내지 못하게 될것입니다. IT업종에 종사중이시라면 다른분들이 모두 취득하는 자격증쯤은 마련해야 되지 않겠습니까? ISEB인증 BH0-001시험은 요즘 가장 인기있는 자격증 시험의 한과목입니다. IT업계에서 살아남으려면ITExamDump에서ISEB인증 BH0-001덤프를 마련하여 자격증에 도전하여 자기의 자리를 찾아보세요.

ITExamDump에서 제공되는ISEB BH0-001인증시험덤프의 문제와 답은 실제시험의 문제와 답과 아주 유사합니다. 아니 거이 같습니다. 우리ITExamDump의 덤프를 사용한다면 우리는 일년무료 업뎃서비스를 제공하고 또 100%통과 율을 장담합니다. 만약 여러분이 시험에서 떨어졌다면 우리는 덤프비용전액을 환불해드립니다.

ITExamDump에서 제공해드리는 ISEB인증 BH0-001덤프는 가장 출중한ISEB인증 BH0-001시험전 공부자료입니다. 덤프품질은 수많은 IT인사들로부터 검증받았습니다. ISEB인증 BH0-001덤프뿐만아니라 ITExamDump에서는 모든 IT인증시험에 대비한 덤프를 제공해드립니다. IT인증자격증을 취득하려는 분들은ITExamDump에 관심을 가져보세요. 구매의향이 있으시면 할인도 가능합니다. 고득점으로 패스하시면 지인분들께 추천도 해주실거죠?

BH0-001 덤프무료샘플다운로드하기: http://www.itexamdump.com/BH0-001.html

NO.1 Which of the following places Problem Management activities in the correct order:
A. Identify and record, classify, investigate and diagnose, raise an RFC, review the
change
B. Investigate and diagnose, raise an RFC, classify, identify and record
C. Identify and record, investigate and diagnose, raise an RFC, classify, review the
change
D. Review a change, classify, identify and record, investigate and diagnose, raise another
RFC
Answer: A

ISEB   BH0-001인증   BH0-001최신덤프   BH0-001   BH0-001

NO.2 Possible problems with Change Management include:
A. Greater ability to absorb a large volume of change
B. Increased visibility and communication of changes
C. Lack of ownership of impacted services
D. Better alignment of IT services to actual business needs
Answer: C

ISEB pdf   BH0-001   BH0-001덤프   BH0-001인증   BH0-001 pdf

NO.3 Which of the following is NOT the responsibility of the Release Management
process?
A. The physical aspects of software control
B. Ensuring that the accuracy of CMDB entries concerning software CIs is maintained
C. Helping to determine the software release policy
D. Distributing software
Answer: B

ISEB자료   BH0-001시험문제   BH0-001 dump

NO.4 With which of the following processes is Problem Management least likely to
interface on a regular basis?
A. IT Financial Management
B. Change Management
C. Incident Management
D. Availability Management
Answer: A

ISEB dump   BH0-001   BH0-001 dumps   BH0-001덤프   BH0-001기출문제

NO.5 Establishing a back-out plan
A. All of them
B. 2 and 4
C. 2 and 3
D. 3 and 4
Answer: C

ISEB   BH0-001 dumps   BH0-001   BH0-001자료
4.Why is Service Management so important to IT service providers?
A. The success of many businesses depends upon the quality of their IT
B. It's the only way to manage IT in the Internet age
C. It's contained within the IT Infrastructure Library
D. It's the first non-proprietary initiative for the management of IT systems
Answer: A

ISEB자격증   BH0-001   BH0-001자료   BH0-001자격증

NO.6 Which of the following activities may, exceptionally, be omitted for an urgent
change:
1. Recording that the change has been made
2. Testing the change
3. Holding a CAB meeting

NO.7 Why is there sometimes conflict between the goals of Incident Management and
those of Problem Management?
A. Because specialist support staff do not properly document the work-arounds they
identify which consequently prevents the 1st line support staff from applying them the
next time the incident occurs
B. Because Problem Management is often carried out by technical staff who also have
operations responsibilities and who cannot allocate enough resources to problem solving
C. Because Problem Management is focusing on identifying permanent solutions and
therefore the speed with which these solutions are found is of secondary importance
D. Because Problem Management staff rarely give feedback spontaneously, forcing the
1st line support staff to chase them
Answer: C

ISEB자료   BH0-001   BH0-001최신덤프   BH0-001   BH0-001

NO.8 A service-based (rather than a customer-based) SLA:
A. Covers all services for a particular customer
B. Covers a set of similar services, for a single customer
C. Covers all services
D. Covers a single service, for all of the customers of that service
Answer: D

ISEB   BH0-001 dumps   BH0-001기출문제   BH0-001 dump

NO.9 Who must always authorise a Request for Change before the change is built and
tested?
A. The Configuration Manager
B. The Change Initiator
C. The Change Manager
D. Release Management
Answer: C

ISEB   BH0-001 dump   BH0-001   BH0-001 pdf

NO.10 Which of these is/are TRUE?
1. Functional escalation is an essential part of the Incident Management process
2. All calls to the Service Desk should be treated as incidents
3. Service Requests can be handled by Service Desk Staff
A. 1 and 3
B. All three of them
C. Only 1
D. 1 and 2
Answer: A

ISEB   BH0-001   BH0-001최신덤프   BH0-001 dump   BH0-001   BH0-001최신덤프

ITexamdump의 EN0-001덤프의 VCE테스트프로그램과 E20-553덤프는 한방에 시험을 패스하도록 도와드립니다. ITexamdump 에서는 최신버전의 050-SEPROGRC-01시험에 대비한 고품질 덤프와 NS0-504시험 최신버전덤프를 제공해드립니다. 최고품질 70-465시험자료는 100% 간단하게 시험패스하도록 최선을 다하고 있습니다. IT인증시험패스는 이토록 간단합니다.

시험자료링크: http://www.itexamdump.com/BH0-001.html

댓글 없음:

댓글 쓰기